jueves, 22 de abril de 2010

Ruta a La Cueva'l Sombrerón en Rioseco-Gijón






Nos decidimos encontrar La Cuevona o la Cueva'l Sombrerón. Llegamos al Curbiellu por El Peñafrancia y el Camino de Santiago y Camino a Covadonga. Subimos desde el curbiellu a Camíno de Rioseco. Allí estaba, en el fondo del Valle, La Cuevona.
Dede la Capila de La Milagrosa subimos el Monte Deva hasta coger la carretera del cementerio, volver por La Olla, El Infanzón y Carretera de la Providencia. Nos desviamos a ver la Fuente la Peñuca y beber buen agua. Bajamos a la carretera del Infanzón por La Pipa y vuelta a la Playa, de donde salimos.
(AS)
Decidímonos atopar La Cuevona o la Cueva'l Sombrerón. Llegamos al Curbiellu per El Peñafrancia, el Camín de Santiago i Camín a Cuadonga. Xubimos dende'l curbiellu a Camíno de Ruseco. Ellí taba, nel fondu'l Valle, La Cuevona.
Dende la Capila de La Milagrosa xubimos el Monte Deva hasta coyer la carretera'l campusantu, volver por La Pipa, El Infanzón y Carretera la Providencia. Esviamos a ver la Fonte la Peñuca y beber bon agua. Baxamos a la carretera l'Infanzón per La Pipa y vuelta a la playa, d'onde salimos.


0 comentarios:

Publicar un comentario

About Me

Mi foto
Felpeyu BTT
Ver todo mi perfil

Nosotros

Nosotros
Iniciando el año 2010

Seguidores

Wikiloc-Rutas en Google Earth-Tracks

Wikiloc